sobota, 23 lutego 2013

Pannica ^^

Dziś zajmiemy się moim nowym lookiem pt. "Pannica ^^".


 Look pręzętuje się całkiem ładnie. Może nie jest tani, ale opłaca się go kupić. Największym przełomem jest cudowny kapelusik. Nie jest drogi, a idealnie komponuje się z całym strojem. Na początku nie byłam co do niego przekonana. Widzę jednak, że był to dobry wybór. A oto cennik naszego looka musimy tam jeszcze dodać szwy, o których przez przypadek zapomniałam. xD A kosztują one 200 Sc.
 Moim starym sposobem tagże ten look w dwóch innych propozycjach kolorystycznych.
                                           Pierwszy jest dla " Niegrzecznych dziewczynek".  xD Mroczne barwy i te szwy. <33 Normalnie cudo. Drugi look też raczej do grzecznych nie należy. Ale jest już w lżejszych kolorach, niż poprzedni. Włosy w standardowym brązie. Jednym z raczej popularniejszych. Poniżej przedstawiłam kolorystykę obu zestawów. :)
                    Następnym razem postaram się zrobić look dla chłopaków, Zależy to od tego czy kolega użyczy mi kąta. Oczywiście dzisiejszy look do kupienia u mnie (kuki1000) pt. " Pannica ^^".
                                                      Pozdrawiam.
                                                                   Kuki1000

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zobacz najnowszą poradę modową ;)

Zobacz najnowszą poradę modową ;)
Klik? xd